مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 19:502023-09-26سياسي

حقایق دفاع مقدس را برای نسل آینده تبیین کنیم


فرمانده انتظامی فارس خواستار تبیین حقایق دفاع مقدس به نسل آینده شد و گفت: اگر این کار را انجام ندهیم، دشمن آن گونه که خودشان می خواهند، درباره دفاع مقدس سخن می گویند.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس خواستار تبیین حقایق دفاع مقدس به نسل آینده شد و گفت: اگر این کار را انجام ندهیم، دشمن آن گونه که خودشان می خواهند، درباره دفاع مقدس سخن می گویند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رهام بخش حبیبی امروز، 4 مهرماه در برنامه نگاه روز خواستار تبیین حقایق دفاع مقدس شد و گفت: باید با تبیین حقایق و نشان دادن تابلوی عظیم دفاع مقدس به نسل های جدید، فرهنگ دفاع مقدس را انتقال دهیم چرا که در غیر این صورت دشمنان آنگونه که خودشان می خواهند، آن را ارائه می دهد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به نقش پلیس در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: در آن زمان پلیس شامل ژاندارمری، شهربانی و کمیته بود و در اولین نقاط برای دفاع از خاک میهن عزیزمان حاضر شده و جانفشانی کردند.

وی تصریح کرد: در آن دوران همه دنیای استکبار بر علیه کشور ما متحد شده و جنگ را بر کشور تحمیل کردند که در این میان عوامل ژاندارمری، شهربانی و کمیته به سهم خود نقش زیبایی را در تابلوی عظیم دفاع مقدس ایفا کردند که باعث افتخار همه ما است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقایق دفاع مقدس را برای نسل آینده تبیین کنیم

حقایق دفاع مقدس را برای نسل آینده تبیین کنیم