مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-08بين الملل

رکورددار طولانی ترین پرواز فضایی در نشست خبری ناسا شرکت می کند


ناسا روز 13 اکتبر میزبان یک نشست خبری با حضور «فرانک روبیو» فضانورد آمریکایی رکورددار طولانی ترین پرواز فضایی خواهد بود.

- ناسا روز 13 اکتبر میزبان یک نشست خبری با حضور فرانک روبیو فضانورد آمریکایی رکورددار طولانی ترین پرواز فضایی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از ناسا، فرانک روبیو (Frank Rubio) فضانورد ناسا که پس از شکستن رکورد طولانی ترین پرواز فضایی تاریخ توسط یک آمریکایی به زمین بازگشت، در یک نشست خبری شرکت خواهد کرد که روز 13 اکتبر ساعت دو بعد از ظهر به وقت منطقه زمانی شرقی در مرکز فضایی جانسون ناسا برگزار می شود.

ماموریت طولانی روبیو در ایستگاه فضایی بین المللی به 371 روز رسید و او به نخستین فضانورد آمریکایی تبدیل شد که طولانی ترین ماموریت فضایی را در تاریخ آمریکا انجام داده است.

بیشتر بخوانید: فرانک روبیو رکورد آمریکا را برای یک سال ماندن در فضا شکست ماموریت های طولانی مدت، فرصتی را برای پژوهشگران فراهم می کنند تا اثر پروازهای فضایی طولانی مدت را بر بدن فضانوردان بهتر مورد بررسی قرار دهند.

این موضوع بسیار مهمی است زیرا ناسا قصد دارد با ماموریت های آرتمیس (Artemis) به ماه بازگردد و برای اکتشاف انسان روی مریخ آماده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورددار طولانی ترین پرواز فضایی در نشست خبری ناسا شرکت می کند

رکورددار طولانی ترین پرواز فضایی در نشست خبری ناسا شرکت می کند