مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-07حوادث

هلال احمر : مردم خواف کیف اضطراری و مواد خوراکی خشک فراهم کنند


در پی وقوع زمین لرزه های پی درپی در افغانستان که خواف را هم چندین بار لرزاند، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند و ستاد بحران شهرستان نیز تصمیماتی گرفت.

- در پی وقوع زمین لرزه های پی درپی در افغانستان که خواف را هم چندین بار لرزاند، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند و ستاد بحران شهرستان نیز تصمیماتی گرفت.

 رییس جمعیت هلال احمر خواف خراسان رضوی، با توجه به وقوع چندین زمین لرزه از شهروندان خواست کیف اضطراری شامل لوازم اولیه و ضروری و همچنین مواد خوراکی خشک تهیه و همراه داشته باشند.

  محمد افشار مقدم در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شهرستان خواف 123 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد، اظهار کرد: در پی وقوع زمین لرزه های پی درپی در افغانستان که خواف را هم چندین بار لرزاند، نیروهای امدادی هلال احمر به حالت آماده باش درآمدند و ستاد بحران شهرستان نیز تصمیماتی گرفت.

  وی افزود: در مرحله نخست، 30 امدادگر در قالب 5 تیم 6 نفره به حالت آماده باش درآمدند، همچنین تیمی از پایگاه امداد و نجات سه راهی نشتیفان که نزدیک به روستاهای خواف و همجوار با مرز افغانستان بودند اعزام شدند.

  رییس جمعیت هلال احمر خواف افزود: نگرانی ما بیشتر از روستاهای چاه زول و نهور بود که پس از ارزیابی های صورت گرفته خوشبختانه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر : مردم خواف کیف اضطراری و مواد خوراکی خشک فراهم کنند

هلال احمر : مردم خواف کیف اضطراری و مواد خوراکی خشک فراهم کنند