مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:152023-10-15اقتصادي

تسهیلات پرداختی ایران زمین به بخش خصوصی چقدر است؟


براساس آمار های منتشر شده در پایان شهریور از سوی بانک مرکزی، بانک ایران زمین بیش از 235 هزار و 738 میلیارد ریال تسهیلات کلان به بخش خصوصی پرداخت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تابناک یکی از مسائلی که برای توسعه و حیات بنگاه های اقتصادی بسیار گره گشا است ارائه خدمات و تسهیلات بانکی برای ادامه فعالیت آنهاست که بانک های کشور در جهت نیل به اهداف توسعه ای این خدمات را ارائه می دهند؛ بنابراین در شرایط فعلی حمایت از بنگاه های اقتصادی جهت رفع نیاز های داخلی و توسعه محصول و افزایش تولید است که می تواند ذخیره مناسبی برای نسل های آینده باشد.

تسهیلات کلان بانک ها به بخش خصوصی با توجه سامانه های نظارتی جدید در بانک مرکزی و نیز سیستم ارزیابی بانک ها در یکی دو سال گذشته علاوه بر اینکه به پایداری تولید در واحد های مختلف انجامیده بلکه میزان بازگشت منابع به چرخه نقدینگی بانک را افزایش و چالش غیرجاری شدن تسهیلات را تا حدود زیادی مرتفع کرده است.

از سوی دیگر حضور بانک ها در عرصه تولید سبب می شود تا پشتوانه جذب سرمایه گذار برای ایده های نو در حوزه های مختلف فراهم شود.

 برهمین اساس اکثر بانک های کشور در این زمینه گام های مثبتی برداشته اند که یکی از این بانک ها، بانک ایران زمین است که جدا از تلاش ها و اقدامات قابل توجه طرح های متنوعی را در این باره پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات پرداختی ایران زمین به بخش خصوصی چقدر است؟

تسهیلات پرداختی ایران زمین به بخش خصوصی چقدر است؟