مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-18بين الملل

خیزش دانشگاهیان استان اصفهان علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی


اساتید و دانشجویان و سازمان بسیج اساتید دانشگاه های استان اصفهان با برپایی اجتماع ضد صهیونیستی و صدور بیانیه های جداگانه قتل عام وحشیانه زنان و کودکان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کردند.

- در این بیانیه ها آمده است: پیش چشم همه جهانیان، جنایات نابخشودنی و غیرانسانی رژیم منحوس و غاصب اسراییل، آشکار شده است.

از آغاز عملیات کوبنده طوفان الاقصی، رسانه های جهان این نسل کشی و کودک کشی بی حد و مرز صهیونیسم شیطان صفت، را نمایان ساخته اند.

اکنون بمباران بی رحمانه بیمارستان المعمدانی که پناه مردم مظلوم، زنان و کودکان بی دفاع بوده، اوج این ددمنشی دشمن غاصب علیه ملت مظلوم غزه را اشکار ساخته است.

حمایت استکبار جهانی و در رأس آن امریکای جنایتکار، با انواع تجهیزات و پشتیبانی های نظامی و مالی، از دشمن غاصب، نشان می دهد این مبارزه یک جنگ جهانی علیه اسلام است؛ لذا جامعه نخبگان متدین و انقلابی دانشگاهی، ضمن محکوم ساختن اقدامات جنگ طلبانه اسراییل و حامیانش، خواهان برخورد سازمان های مدافع حقوق بشر و تمام کشورهای جهان با رژیم صهیونیستی و محاکمه بزرگ هستند.

این جنایت جنگی نباید بی پاسخ بماند و ندای یاری مبارزان شریف فلسطین تا آزادی قدس شریف و حذف این جرثومه فساد به گوش جهانیان رسانده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیزش دانشگاهیان استان اصفهان علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی

خیزش دانشگاهیان استان اصفهان علیه رژیم جنایتکار صهیونیستی