مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-01سياسي

خداوند میزبان شهدا و متکفل خانواده آنهاست


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: خداوند میزبان شهدا و متکفل خانواده شهداست، مکتب شیعه و مکتب امام صادق(ع) و جمهوری اسلامی ایران باید زنده بماند تا ما در کمال امنیت زندگی کنیم.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: خداوند میزبان شهدا و متکفل خانواده شهداست، مکتب شیعه و مکتب امام صادق(ع) و جمهوری اسلامی ایران باید زنده بماند تا ما در کمال امنیت زندگی کنیم.

حجت الاسلام هبت اله هاشمی هشتم مهرماه در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع امنیت شهید سعید پناهی فر که در شهرستان کوهدشت برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه میلاد پیامبر اکرم(ع) و امام صادق(ع) یکی از فرزندان این مکتب بر روی دستان مردم ولایتمدار لرستان و شهرستان کوهدشت در جوار شهدای دیگر برای ابد مهمان سیدالشهدا(ع) شد.

وی تصریح کرد: روزی که خداوند بنای خلقت راگذاشت و عبادت را به عنوان یک سهمیه برای بشریت در نظر گرفت شهادت را در رأس این عبادت قرار داد.

هاشمی اضافه کرد: شهادت لباس تک سایزی است که به هر کسی نمی دهند و زمانش که برسد خداوند این لباس را بر تن شهدا می کند، شهید پناهی فر از این مأموریت ها زیاد داشت اما لحظه شهادت ایشان همین روز فرا رسیده بود و خداوند در زمانش لباس شهادت بر تن این عزیز کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداوند میزبان شهدا و متکفل خانواده آنهاست

خداوند میزبان شهدا و متکفل خانواده آنهاست