مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-03سياسي

جشنواره بین المللی موسیقی آوای مهر در راستای تقویت گفتمان مقاومت است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: جشنواره بین المللی موسیقی آوای مهر در راستای تقویت گفتمان مقاومت و جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری تاثیرگذار است.

- ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: جشنواره بین المللی موسیقی آوای مهر در راستای تقویت گفتمان مقاومت و جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری تاثیرگذار است.

احسان یاوری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: جشنواره بین المللی موسیقی آوای مهر با حضور بیش از 500 هنرمند داخلی و خارجی در لرستان در حال برگزاری بوده و کار ارزشمندی محسوب می شود.

وی افزود: با توجه به اینکه لرستان مهد هنر و ذوق سرشار مردمان این خطه است و از طرفی موسیقی حماسی در این استان جایگاه ویژه ای دارد موضوع برگزاری چنین جشنواره ای و در این سطح مطرح و میزبان این جشنواره هستیم.

یاوری با بیان اینکه پرداختن به موضوع هنر حماسی چه موسیقی و چه عرصه های دیگر هنر، از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: لرستان به استان حماسه، غیرت و دلاوری معروف است و طبیعتا هنر حماسی در این دیار از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امیدواریم این جشنواره برای سایر عرصه های هنری دیگر تکرار شود چراکه اگر سایر عرصه ها با حماسه، ایثار و فداکاری مردمان این سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره بین المللی موسیقی آوای مهر در راستای تقویت گفتمان مقاومت است

جشنواره بین المللی موسیقی آوای مهر در راستای تقویت گفتمان مقاومت است