مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-18سياسي

تجمع طلاب و روحانیون آمل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین


جمعی از طلاب حوزه های علمیه امام حسن عسگری(ع) و روحانیون شهرستان آمل با اجتماع در محل این حوزه، خشم و انزجار خود را نسبت به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه اعلام کردند.

- ایسنا/مازندران جمعی از طلاب حوزه های علمیه امام حسن عسگری(ع) و روحانیون شهرستان آمل با اجتماع در محل این حوزه، خشم و انزجار خود را نسبت به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه اعلام کردند.

طلاب مدارس علوم دینی و حوزه های علمیه و روحانیان آملی امروز در حوزه علمیه امام حسن عسگری(ع)، فریاد مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا سر داده و خشم و انزجار خود را نسبت به دنیای استکبار و صهیونیسم جهانی نشان دادند.

نائب رییس شورای حوزه های علمیه مازندران، 26 مهر ماه در جمع طلاب و تجمع کنندگان آملی، به تشریح تحولات منطقه خاورمیانه پرداخت و طوفان الاقصی را زمینه ای برای تسریع در روند اضمحلال رژیم غاصب و منحوس صهیونیسم برشمرد و گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر اساس منشور حکومت اسلامی و سنت پیامبر در دستور کار امت اسلام قرار گرفته و تا ریشه کنی ظلم و فساد تداوم می یابد.

حجت الاسلام سیدمحمود جلالی افزود: حمایت از مردم مظلوم فلسطین بر اساس منشور حکومت اسلامی و سنت پیامبر در دستور کار امت اسلام قرار گرفته و تا ریشه کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع طلاب و روحانیون آمل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین

تجمع طلاب و روحانیون آمل در حمایت از مردم مظلوم فلسطین