مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 19:102023-09-29اقتصادي

3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای زیباسازی شهر خلخال هزینه شده است


زیباسازی شهر خلخال برای تبدیل این شهر به شهر موفق گردشگری در برنامه شهرداری خلخال است و در این راستا در سال جاری 3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای اجرای طرح های زیباسازی در این شهر هزینه شده است.

- ودود محمدی نیاری شهردار خلخال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال اظهار کرد: زیباسازی شهر خلخال برای تبدیل این شهر به شهر موفق گردشگری در برنامه شهرداری خلخال است و در مجموع 3 میلیارد و پانصد میلیون تومان در حوزه زیباسازی اعم از رسیدگی به میادین شهر خلخال، ساماندهی پارک ها و نصب المان های جدید در شهر خلخال هزینه شده است.

وی افزود: در میدان معلم که بیشترین جلوه گاه در حضور مسافران به عنوان پیشانی گردشگری شهر خلخال و نمایان گر مرکزیت شهر خلخال است، نخل نورانی و آب نما با هزینه کرد بیش از دو میلیارد تومان در تابستان امسال با مصوبه شورای اسلامی شهر خلخال راه اندازی شده است.

شهردار خلخال در خصوص جزییات آب نمای شهر خلخال که با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان در شب گذشته به بهره برداری رسید گفت: ساماندهی و اجرای آبنمای میدان معلم به واسطه عبور دو خیابان ولیصعر و بلوار مصطفی خمینی (ره) و تلاقی خیابان امام خمینی (ره) شهر خلخال به این میدان و حضور گسترده مردم در این فضای شهری در اولویت شهرداری قرا رگرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای زیباسازی شهر خلخال هزینه شده است

3 میلیارد و 500 میلیون تومان برای زیباسازی شهر خلخال هزینه شده است