مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-17سياسي

کنگره ملی 6555 شهید لرستان آبان ماه برگزار می شود+ جزییات


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان از برگزاری آیین اختتامیه کنگره ملی 6555 شهید لرستان در روز 6 آبان ماه امسال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد محمودوند پیش از ظهر امروز در نشست سه شنبه های خبری لرستان، اظهار کرد: یکی از مهمترین و بزرگترین ابزار قدرت جنگ ترکیبی امروز، اصحاب رسانه هستند.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان مقاومت اسلامی در طوفان الاقصی نشان دادند که اسلام همواره پیروز است و امت ها اگر خدا را بالاتر از هر چیزی ببینند، قطعا پیروزی نصیب مردم خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه جهان در آستانه تمدن اسلامی است، افزود: رسالت پیامبران از بدو تاریخ مبارزه به ظلم و ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان است.

محمودوند با بیان اینکه کنگره ملی از سال 75 در کشور کلید خورد، افزود: سهمیه ای به استان ها اختصاص یافت به نحوی که هر استان هر 10 سال یکبار اقدام به برگزاری کنگره ملی شهدا کند.

  وی، توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت را هدف کنگره ملی شهدا خواند و افزود: باید این مهم در کنگره به صورت میدانی لمس و احساس شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان تصریح کرد: کنگره لرستان اگر توانسته در حین این برنامه خدمتی را به مردم برساند، به هدف خود نزدیک شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنگره ملی 6555 شهید لرستان آبان ماه برگزار می شود+ جزییات

کنگره ملی 6555 شهید لرستان آبان ماه برگزار می شود+ جزییات