مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 12:012023-10-07سياسي

سردار معروفی: دشمن در زمین و آسمان مبهوت قدرت ایران شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار حسین معروفی صبح امروز در همایش دبیران کنگره شهدای کشور با تقدیر از زحمات فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در برگزاری کنگره دوم شهدا در استان همدان اظهار کرد: در آغاز سخنم یاد پیام امام در سال 66 افتادم که به حجاج فرمودند ای نشستگان به درگاه خدا، برای ایستادگان مقابل دشمن خدا دعا کنید آن روز جنگ نابرابری برابر دشمن داشتیم که البته آن پیام گهربار برای امروز هم صادق است.

  وی با بیان اینکه امروز دشمن خبیث، ذائقه و فکر جامعه را مورد هدف قرار داده است گفت: ترویج یادمان و گفتمان عاشورایی شهدا می تواند ابزار مهمی در مقابله جدی با دشمن خبیث باشد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج برگزاری کنگره های شهدا، یادواره ها، برنامه های آبرومحله و .

باید منجر به این شود که معجزه بزرگ و عاشورایی قرن نه فراموش شود و نه تحریف افزود: شکل انجام کار خیلی مهم است تا این معجزه به فراموشی سپرده نشود و جلوی تحریف جزییات دفاع مقدس نیز از سوی معاندان گرفته شود.

وی با بیان اینکه کار در مکتوبات و تولیدات در کنگره ها مهم است که رهبری هم به آن تاکید دارند افزود: تمام افرادی که مسئولیت داریم باید توجه کنیم که گاهی ما را درگیر شکل کار می کنند تا به نقطه عطف و هدف اصلی نرسیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار معروفی: دشمن در زمین و آسمان مبهوت قدرت ایران شده است

سردار معروفی: دشمن در زمین و آسمان مبهوت قدرت ایران شده است