مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-11سياسي

به سرانجام رسیدن طرح های عمده آب رسانی در دولت سیزدهم


معاون تلفیق و امور تنظیم گری شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران گفت: در دولت سیزدهم طرح های نیمه تمام بسیاری در زمینه آب رسانی به نقاط مختلف کشور به سرانجام رسیده است.

- یک مسئول در شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران عنوان کرد به سرانجام رسیدن طرح های عمده آب رسانی در دولت سیزدهم ایسنا/زنجان معاون تلفیق و امور تنظیم گری شرکت مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران گفت: در دولت سیزدهم طرح های نیمه تمام بسیاری در زمینه آب رسانی به نقاط مختلف کشور به سرانجام رسیده است.

علیرضا الماس وند ظهر امروز (19 مهرماه) در آیین آغاز عملیات اجرایی انتقال آب سد تالوار به شهرستان خدابنده با بیان اینکه موضوع انتقال آب سد تالوار به شهرستان خدابنده یکی از طرح های بسیار مهم و حساس برای مردم این شهرستان به شمار می رود، اظهار کرد: حق مردم خدابنده است که از منابع آب تامین شده، بهره مند شوند.

وی با تاکید بر اینکه طرح های آبرسانی نیاز به منابع دارد، ادامه داد: خوشبختانه دولت سیزدهم در این حوزه تمرکز جدی دارد و طرح های نیمه تمام بسیاری در این دولت در زمینه آبرسانی به نقاط مختلف کشور به سرانجام رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرستان خدابنده که پهناورترین شهرستان شمال غرب کشور محسوب می شود و از جمعیت بالایی نیز برخوردار است یکی از مناطق با چالش آبی بالای اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به سرانجام رسیدن طرح های عمده آب رسانی در دولت سیزدهم

به سرانجام رسیدن طرح های عمده آب رسانی در دولت سیزدهم