مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-18سياسي

آغاز بکار نمایشگاه طرح اسوه بندرعباس


نمایشگاه طرح اسوه با هدف معرفی فعالیت ها و توانمندی های پایگاه های بسیج شهرستان بندرعباس با حضور سردار سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرکزگان گشایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)  هرمزگان امروز در آیین  افتتاحیه نمایشگاه های طرح اسوه پایگاه های مقاومت نواحی شهرستان بندرعباس گفت: غرفه داران برتر شهرستان بندرعباس شامل 36 غرفه که آخرین تلاش و عملکرد و دستاوردهای خود را به منصه ظهور می گذارند.

وی افزود: این نمایشگاه فرصت بسیار ارزشمند و بسیار خوبی برای تبادل تجربیات بین پایگاه ها و بسیج محلات است و در این فرصت پایگاههای بسیج و قرارگاه های طرح تحول در کنار هم این تجربه ها را می توانند در محلات و مساجد خودشان مورد استفاده قرار دهند.

حمیدماندگاری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بندرعباس نیز در حاشیه بازدید این نمایشگاه گفت:  از توانمندی بسیجیان در رفع مشکلات و معضلات در حوزه های مختلف اجتماعی بهره می گیریم و این نمایشگاه تبلوری از توان و تخصص بسیجیان در پایگاههای مقاومت بسیج محلات شهرستان بندرعباس است.

وی، محرومیت زدایی و کمک به رفع مشکلات اجتماعی محلات را از محورهای اصلی فعالیت پایگاههای بسیج در مسیر تعالی جامعه خواند و تأکید کرد: بسیج متعلق به همه اعضای جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بکار نمایشگاه طرح اسوه بندرعباس

آغاز بکار نمایشگاه طرح اسوه بندرعباس