مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-21سياسي

240 اثر داخلی و خارجی متقاضی حضور در جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی بودند


دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان گفت: 215 اثر داخلی و 25 اثر خارجی از کشورهای مختلف متقاضی شرکت در این جشنواره بودند اما به دلیل برخی محدودیت ها تنها 4 اثر پذیرفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رحمان هوشیاری در اختتامیه شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان که هم کنون در حال برگزاری است اظهار کرد: سال های سال است این اختتامیه ها را مدام تکرار می کنیم و یک نسل از جمعیت مریوان و دوستان حوزه تئاتر خیابانی در این جشنواره بزرگ شده اند که این جای خوشحالی دارد.

وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر خیابانی مریوان عمری به درازای 25 سال دارد، گفت: این جشنواره مال مردم مریوان است و این موضوع را همه کسانی که در دوره های مختلف همراه این جشنواره بوده اند این مردمی بودن را با گوشت و پوست خود لمس کرده اند.

دبیر شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان از مهمان نوازی و لطف و محبتی که در حق برنامه های فرهنگی هنری و حوزه هنر این شهرستان داشتند تقدیر و خاطرنشان کرد: مردم این دیار هر کدام به وسع و توان خود سال های سال است در خدمت جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان بوده اند.

هوشیاری عنوان کرد: این همراهی مردم موجب ایجاد رغبت و اشتیاق در بین مسئولان برای تلاش بیشتر در برگزاری و ارتقای سطح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

240 اثر داخلی و خارجی متقاضی حضور در جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی بودند

240 اثر داخلی و خارجی متقاضی حضور در جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی بودند