مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-03بين الملل

نتایج نظرسنجی های مختلف آمریکا: افزایش مخالفان کمک به اوکراین


نظرسنجی های اخیر در آمریکا از کاهش حمایت از کمک های نظامی و مالی دولت این کشور به اوکراین حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جدیدترین نظر سنجی انجام شده توسط ای بی سی نیوز نشان می دهد که آمریکایی ها تا حد بسیار زیادی بر سر میزان کمک هایی که کشورشان به اوکراین ارائه می دهد، اختلاف نظر دارند.

  بر اساس نتایج این نظر سنجی که در پایان ماه سپتامبر انجام شده، 41 درصد از پاسخ دهندگان عنوان کرده اند آمریکا کمک های زیادی به اوکراین ارسال می کند، 31 درصد دیگر گفته اند مقدار کمک های آمریکا به اوکراین مناسب و به اندازه است و 18 درصد دیگر هم عنوان کرده اند که این کمک ها بسیار کم است.

  طبق این نظر سنجی، تفکرات سیاسی افراد در ایجاد شکاف های حزبی در خصوص کمک به اوکراین بسیار موثر بوده و اساساً لیبرال ها بیش از محافظه کاران طرفدار کمک به اوکراین بوده اند.

  بر این اساس، اکثر محافظه کاران در نظرسنجی که حدودا 62 درصد هستند، عنوان کرده اند که کمک های آمریکا به اوکراین بیش از حد معمول است این در حالی است که تنها 17 درصد لیبرال ها این موضوع را تایید کرده اند.

  در نظر سنجی ای بی سی نیوز همچنین عنوان شده که به رغم تمام اختلاف نظراتی که بین دو گروه محافظه کار و لیبرال بر سر ارسال کمک بیشتر و یا کمتر به اوکراین وجود دارد، حامیان هر دو تفکر س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج نظرسنجی های مختلف آمریکا: افزایش مخالفان کمک به اوکراین

نتایج نظرسنجی های مختلف آمریکا: افزایش مخالفان کمک به اوکراین