مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 22:552023-09-25ورزشي

با بسکتبال گرگان به سکوی آسیا فکر می کنم/ بهانه تراش نیستم


سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه نماینده گلستان در لیگ بسکتبال آسیا هفت بازیکن بومی در اختیار خواهد داشت، در خصوص بازیکنان خارجی گفت: - ایسنا/گلستان سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه نماینده گلستان در لیگ بسکتبال آسیا هفت بازیکن بومی در اختیار خواهد داشت، در خصوص بازیکنان خارجی گفت: یکی از بازیکنان خارجی هفته آینده و بازیکن دیگر پس از عقد قرارداد به تیم ملحق می شود.

سیدمصطفی هاشمی عصر دوشنبه، 3 مهر ماه 1402 در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت تیم بسکتبال شهرداری گرگان و جزییات تمرین بازیکنان پرداخت و اظهار کرد: با توجه به اینکه چهار نفر از بازیکنان تیم با تیم ملی به بازی های آسیایی 2022 هانگژو چین اعزام شده اند و تا 16 مهرماه به تیم شهرداری گرگان ملحق نمی شوند، به همین دلیل تیم بدون حضور این ملی پوشان به تمرینات خود ادامه می دهد.

وی با بیان اینکه یکی از بازیکنان خارجی تیم هفته آینده به تیم ملحق می شود، ادامه داد: منتظر امضای قرارداد دیگر بازیکن خارجی هستیم تا پس از قطعی شدن قرارداد به ترکیب اضافه شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با اشاره به اینکه دیگر بازیکنان تیم با تعهد در حال انجام تمرین هستند، افزود: بازیکنان با یک سری اصول و سیستم ها آشنا شده اند و تمرین طبق برنامه پیش می رود و بیان دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بسکتبال گرگان به سکوی آسیا فکر می کنم/ بهانه تراش نیستم

با بسکتبال گرگان به سکوی آسیا فکر می کنم/ بهانه تراش نیستم