مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 07:202023-09-25اجتماعي

حال درنای رویا در واپسین روزهای برگشت امید


مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران به مطلوب بودن وضعیت درنای رویا اشاره کرد و گفت: همزمان با ورود درنای امید به تالاب فریدونکنار نسبت به رهاسازی درنای رویا در طبیعت اقدام می کنیم.

- کوروس ربیعی  درباره آخرین وضعیت درنای رویا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: طبق تقویم حدود 40 روز تا برگشت درنای امید باقی مانده و در این مدت تصمیم بر این است، چند روز قبل از ورود درنای امید به زیستگاه زمستان گذرانی درنای رویا را در زیستگاه رها کنیم تا از همان ابتدای ورود درنای امیو به تالاب زمستان گذرانی اش با درنای رویا آغاز شود.

وی افزود: اگر محیط تالابی شود و زمین آبگیری شود با بررسی شرایط امکان رهاسازی درنای رویا را خواهیم داشت که همزمان با ورود درنای امید این اتفاق انجام می شود.

مسوول حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران با بیان اینکه بیش از 7 ماه از حضور درنای رویا در مازندران می گذرد، تصریح کرد: از 20 اسفند ماه سال گذشته درنای رویا در عباس آباد زنده گیری شده و در اوجاکله نگهداری می شود.

ربیعی به مطلوب بودن وضعیت درنای رویا اشاره کرد و گفت: همزمان با ورود درنای امید به تالاب فریدونکنار نسبت به رهاسازی درنای رویا در طبیعت اقدام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال درنای رویا در واپسین روزهای برگشت امید

حال درنای رویا در واپسین روزهای برگشت امید