مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-19اقتصادي

ارائه 34 ایده و راه حل برای رفع نیازهای فناورانه شرکت آلومینای جاجرم


مدیر کل صمت خراسان شمالی از ارائه 34 ایده و راه حل برای رفع نیازهای فناورانه شرکت آلومینای جاجرم خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل صمت خراسان شمالی از ارائه 34 ایده و راه حل برای رفع نیازهای فناورانه شرکت آلومینای جاجرم خبر داد.

حسین حاجی بگلو در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: سومین رویداد تانا صنعت استان (توسعه و ارتقای زیست بوم نوآوری) در حوزه صنعت و رویداد سرمایه گذاری تا ثریا با همکاری پارک علم و فناوری، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و سپاه جوادالائمه(ع) استان به منظور همرسانی دستگاه های ارائه دهنده نیازهای فناورانه و صاحبان ایده سه شنبه دوم آبان ماه در محل مجتمع آلومینای ایران-جاجرم برگزار می شود.

وی افزود: به منظور ارتقاء سطح نوآوری و فناوری در استان و استفاده از توان شرکت های فناور و دانش بنیان در جهت رفع نیازمندی های صنایع، با ابتکار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و اجرای پارک علم و فناوری استان، رویداد تانا صنعت آلومینای ایران جاجرم برگزار می شود.

حاجی بگلو ادامه داد: در این رویداد شرکت آلومینای ایران، 12 نیاز فناورانه با اولویت خود را اعلام و همزمان اشخاص حقیقی و حقوقی، فناوران و صاحبان ایده از جمله شرکت های دانش بنیان، صاحبان صنایع، کارگاه های تولیدی، اعضای هیات علمی، دانشجویان و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه 34 ایده و راه حل برای رفع نیازهای فناورانه شرکت آلومینای جاجرم

ارائه 34 ایده و راه حل برای رفع نیازهای فناورانه شرکت آلومینای جاجرم