مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 18:202023-09-26سياسي

برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه مازندران


آیین آغاز سال تحصیلی جدید با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از مسئولان، اعضای هیات علمی، یاوران علمی و دانشجویان در سالن اجتماعات شهید آوینی دانشکده هنر و معماری برگزار شد.

- از بین بردن هرگونه سوءاستفاده دشمن از جوانان رییس دانشگاه مازندران بعد از ظهر امروز، 4 مهر ماه در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه مازندران با اشاره به تقارن آغاز سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس، این ایام را یادآور رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان به ویژه شهیدان والامقام دانست و اظهار کرد: وظیفه ما در قبال دانشجویان به عنوان فرزندانی که امانت به دست ما سپرده شده است، این است که فرصت های خوبی را در حوزه های محتلف علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در اختیارشان قرار دهیم و امکان هرگونه سوءاستفاده از این جوانان نخبه ایرانی را از دشمنان سلب کنیم.

حشمت اله علی نژاد با اشاره به اقدامات دانشگاه در خصوص طرح مسکن ملی، خواستار پیگیری جدی استانداری به عنوان نماینده عالی دولت در راستای تسریع در روند مراحل قانونی از سوی مسوولان مربوطه شد.

راه اندازی سامانه های پژوهشی، برقراری رفاهی حق مسکن، پیگیری دریافت تسهیلات از بانک ها و برگزاری مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه های استان از دیگر موارد اشاره شده در سخنان رییس دانشگاه مازندران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه مازندران

برگزاری آیین آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه مازندران