مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:302023-10-01اقتصادي

مناطق نمونه گردشگری استان قم باید معرفی شوند


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، گفت: استان قم نیازمند این است که مجموعه هایی همچون منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت نایه و دهکده سلامت صبا دستجرد معرفی شود.

- ایسنا/قم مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، گفت: استان قم نیازمند این است که مجموعه هایی همچون منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت نایه و دهکده سلامت صبا دستجرد معرفی شود.

علیرضا ارجمندی، در حاشیه بازدید خبرنگاران از منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت نایه و دهکده سلامت صبا دستجرد در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: پروژه تفریحی و اقامتی دشت بهشت 118 هکتار است که از این میزان 46 هکتار دولتی، 18 هکتار خصوصی و 52 هکتار حفاظتی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم، ادامه داد: زیرساخت هایی همچون تیرهای چراغ برق و جاده سازی، روکش آسفالت از محل اعتبارات مناطق نمونه گردشگری پرداخت شده است.

ارجمندی اظهار کرد: در حال حاضر حدود 20 سوییت برای اقامت شبانه ایجاد شده است و به زودی 50 واحد اقامتی گنبدی با قیمت مناسب با هدف استفاده همه اقشار به این مجموعه اضافه خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم یادآور شد: خلجستان از جمله مناطق گردشگری است که ظرفیت های بکری دارد و می تواند کارکردهای اقتصادی مطلوبی داشته باشد؛ استان قم نیازمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق نمونه گردشگری استان قم باید معرفی شوند

مناطق نمونه گردشگری استان قم باید معرفی شوند