مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:252023-10-09سياسي

تربیت صحیح کودک زیربنای جامعه سالم و مترقی است


رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل گفت: تربیت صحیح کودک عامل موثر در تقویت هویت فردی و زیر بنای جامعه سالم و مترقی است.

- ایسنا/اردبیل رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل گفت: تربیت صحیح کودک عامل موثر در تقویت هویت فردی و زیر بنای جامعه سالم و مترقی است.

حجت الاسلام محمدباقر غلامی 17 مهر در جشن روز کودک در حوزه علمیه خواهران اردبیل در سخنانی به اهمیت تربیت صحیح کودکان تأکید کرد و گفت: تربیت صحیح و زمینه سازی شکوفا شدن استعدادها نکته مهمی است که باید در کنار توجه به رفاه کودکان مورد توجه والدین قرار گیرد.

وی ابراز محبت به کودکان را در سنین نوجوانی و جوانی عامل مؤثر در تقویت هویت فردی و اجتماعی آنان عنوان کرد و افزود: پدر و مادر نقطه امید و آرامش کودک است.

کودکان همواره نیاز به محبت، شادی و حمایت دارند و زمانی هیجانی مثبت و احساسی خوشایند از خود بروز می دهند که نیازهای عاطفی و تمایل به دیده شدن در آنها مرتفع شود و توجه والدین در این راستا در هرسنی بویژه نوجوانی و جوانی امری مهم است و نتیجه اش سلامت روحی و روانی فرزند است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردبیل آشنایی با تعالیم قرآن را اولین سنگ بنای تربیت دینی فرزند عنوان کرد و ادامه داد: اولین سنگ بنای تربیت دینی فرزند آشنایی با تعالیم قران کریم است چنان که ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت صحیح کودک زیربنای جامعه سالم و مترقی است

تربیت صحیح کودک زیربنای جامعه سالم و مترقی است