مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 12:102023-09-27پزشكي

آلرژی؛ علائم، پیشگیری، درمان


یک فوق تخصص بیماری های ریه با بیان اینکه مهم ترین درمان آلرژی ها اجتناب از عوامل آلرژی زا است، گفت: توصیه می شود در این فصل افراد به ویژه کسانی که سابقه آسم یا آلرژی دارند کمتر در محیط بیرون از منزل قرار بگیرند و درب و پنجره ها بسته باشند و اگر قرار است .

- ایسنا/خوزستان یک فوق تخصص بیماری های ریه با بیان اینکه مهم ترین درمان آلرژی ها اجتناب از عوامل آلرژی زا است، گفت: توصیه می شود در این فصل افراد به ویژه کسانی که سابقه آسم یا آلرژی دارند کمتر در محیط بیرون از منزل قرار بگیرند و درب و پنجره ها بسته باشند و اگر قرار است به محیط بیرون از خانه بروند حتما از ماسک N95 استفاده کنند.

دکتر حانیه راجی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: حساسیت های فصلی مجموعه ای از واکنش های سیستم ایمنی بدن هستند که ممکن است با آغاز فصل گرده افشانی گل ها و اسپور قارچ ها و مواد دیگری بروز پیدا کنند.

وی افزود: هر فصلی ممکن است گرده افشانی خاص گل ها، قارچ ها و موارد دیگر را داشته باشد اما بهار و پاییز شایع ترین فصل های بروز حساسیت ها هستند.

بسیاری از افراد ممکن است در تمام فصل ها دچار مشکل شوند و برخی تنها در یکی دو فصل دچار مشکل می شوند.

تفاوت های سرماخوردگی و حساسیت راجی در خصوص تفاوت سرماخوردگی و حساسیت، گفت: علائمی مانند تب، سردرد، گلودردهای خیلی شدید، دردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلرژی؛ علائم، پیشگیری، درمان

آلرژی؛ علائم، پیشگیری، درمان