مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 00:352023-10-08سياسي

استاندار لرستان: مالیات منبع درآمد پایدار است


مالیات از منابع درآمدهای پایدار است و با تدبیر و استفاده از نیروهای متخصص باید درآمدهای مالیاتی استان محقق شود.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: مالیات از منابع درآمدهای پایدار است و با تدبیر و استفاده از نیروهای متخصص باید درآمدهای مالیاتی استان محقق شود.

فرهاد زیویار یکشنبه، 16 مهر در دیدار با حجت الله صالحی، سرپرست اداره کل امور مالیاتی لرستان، مالیات را یکی از منابع درآمدهای پایدار دانست و تأکید کرد: بدون شک با هزینه کرد مالیات در بخش های مختلف اجتماعی و خدماتی می توان در راستای ارتقای فرهنگ مالیاتی گام های مؤثرتری برداشت و با تدبیر استفاده از نیروهای متخصص باید درآمدهای مالیاتی استان محقق شود.

وی خلاقیت و نوآوری را عامل رشد و بالندگی سازمان و ارتقای بهره وری دانست و بیان کرد: با بهره گیری از دانش جمعی و تولید افکار نو و استفاده از توانایی ها و تخصص فنی، می توان مشکلات یک سازمان را از میان برداشت.

حجت الله صالحی، سرپرست اداره کل امور مالیاتی لرستان نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در این اداره کل با اشاره به کسب رتبه نخست لرستان در کشور در عملکرد سال 1401 سازمان امور مالیاتی در رسیدگی به پرونده اشخاص حقوقی با اهمیت ریسک بالا و رتبه ششم و هفتم کشور در پرونده اشخاص حقیقی، گفت: تلاش می شود ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار لرستان: مالیات منبع درآمد پایدار است

استاندار لرستان: مالیات منبع درآمد پایدار است