مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 20:012023-10-16بين الملل

تجدید خاطره صهیونیست ها برای غرب با بمب های فسفری


استفاده از بمب های فسفری در غزه سابقه استفاده از سلاح های ممنوعه محدود به رژیم صهیونیستی نیست و برخی کشورها در مقاطع مختلف زمانی این نوع سلاح ها را به کار گرفته اند.

به عنوان نمونه می توان به استفاده از سلاح های ممنوعه شیمیایی توسط صدام در دوران دفاع مقدس اشاره کرد؛ سلاح هایی که تنها در یک نمونه منجر به قتل عام مردم حلبچه شد؛ براساس اسناد موجود، چندین کشور اروپایی از جمله شرکت هایی از آلمان، فرانسه و هلند ارتش صدام را به سلاح های شیمیایی مجهز کرده بودند.

  قتل عام مردم حلبچه در بمباران شیمایی رژیم بعث آمریکا نیز کشور دیگری است که از سلاح های ممنوعه در جنگ ها استفاده کرده است، مردم ژاپن، ویتنام، عراق و افغانستان طعم این بمب ها را چشیده اند.

همچنان نوزادانی در ویتنام به دنیا می آیند که به خاطر استفاده امریکا از سلاح های ممنوعه مثل عامل نارنجی که نوعی سم در نوع خود هستند، به صورت ناقص و معلول متولد می شوند.

  استفاده از عامل نارنجی در ویتنام توسط ارتش آمریکا   کودکان هیولایی! بلایی که عامل نارنجی بر سر کودکان ویتنامی آورد شاید بتوان گفت یکی از سهمگین تر نتایج استفاده از سلاح ممنوعه و کشتار جمعی در ژاپن رقم خورده است؛ جایی که آمریکا به وسیله بمب های هسته ای صدها هزار نفر را در دو شهر هیروشیما و ناکازاکی به کام مرگ کشاند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجدید خاطره صهیونیست ها برای غرب با بمب های فسفری

تجدید خاطره صهیونیست ها برای غرب با بمب های فسفری