مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 14:052023-10-15اجتماعي

تخصیص اعتبار لازم برای خرید دستگاه پایش آلاینده های هوا در جیرفت


فرماندار جیرفت از تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار برای خرید دستگاه پایش آلاینده های هوا خبر داد که اقدامات لازم توسط محیط زیست انجام خواهد شد.

- ایسنا/کرمان فرماندار جیرفت از تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبار برای خرید دستگاه پایش آلاینده های هوا خبر داد که اقدامات لازم توسط محیط زیست انجام خواهد شد.

احمد بلندنظر در گفت و گو با ایسنا با اشاره به مشکلات ناشی از خیرش گردوغبار و ریزگردها طی روزهای اخیر در سطح استان کرمان و جیرفت، گفت: متاسفانه علی رغم اینکه دستگاه پایش آلاینده های هوا یکی از ضروریات منطقه محسوب می شود، اما نسبت به خرید و نصب آن هیچ اقدامی صورت نگرفته و تاکنون غلظت آلاینده ها به صورت تخمینی اعلام می شده است.

وی در پاسخ به این سئوال ایسنا که چرا همیشه شاهد تاخیر در اعلام تعطیلی مدارس و ادارات در مواقع بحران ریزگردها هستیم، افزود: نبود دستگاه پایش این مشکلات را ایجاد می کند و در روزهای اخیر واقعاً کمبود آن شدیداً احساس شد لذا اعتبار لازم تخصیص داده شد و محیط زیست باید اقدامات لازم را انجام دهد.

فرماندار جیرفت همچنین با انتقاد از بی توجهی ها نسبت به تامین زیرساخت های سلامت و بهداشت عمومی اظهار کرد: در گذشته بی توجهی صورت گرفته، اگر چه اقلیم منطقه و خیزش ریزگردها تازگی ندارد و باید پیش از این دستگاه پایش را تهیه می کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار لازم برای خرید دستگاه پایش آلاینده های هوا در جیرفت

تخصیص اعتبار لازم برای خرید دستگاه پایش آلاینده های هوا در جیرفت