مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-22سياسي

هم فکری برای راه اندازی سفرهای زیارتی و سیاحتی از فرودگاه شاهرود


در جلسه هم اندیشی و بازدید از زیرساخت های فرودگاه بین المللی شاهرود برای راه اندازی سفرهای هوایی به عتبات عالیات، مشهد مقدس و کیش هم فکری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، جلسه هم اندیشی و بازدید از زیرساخت های فرودگاه بین المللی شاهرود پیش از ظهر امروز با حضور رییس اداره میراث فرهنگی شهرستان شاهرود، سرپرست فرودگاه شاهرود، مدیران دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی شاهرود و دامغان و جمعی از فعالان حوزه گردشگری در سالن جلسات فرودگاه شاهرود برگزار شد.

مرتضی نظری، رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود با اشاره به برگزاری این جلسه هم اندیشی، اظهار کرد: این جلسه و بازدید با هدف آشنایی دفاتر خدمات مسافرتی و فعالان حوزه گردشگری با زیرساخت های فرودگاه بین المللی شاهرود برای توسعه و رونق گردشگری برگزار شده است.

وی افزود: در جلسه هم اندیشی و بازدید از زیرساخت های فرودگاه بین المللی شاهرود برای راه اندازی سفرهای عتبات عالیات و سفرهای هوایی به مشهد مقدس و کیش هم فکری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس؛ فرودگاه بین المللی شاهرود که در زمینی به مساحت 720 هکتار در 15 کیلومتری شرق مرکز شهرستان شاهرود ساخته شده، در قواره خود فرودگاهی بزرگ و دارای ظرفیت توسعه محسوب می شود و می تواند رشدی بیش از شرایط کنونی را تجربه کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم فکری برای راه اندازی سفرهای زیارتی و سیاحتی از فرودگاه شاهرود

هم فکری برای راه اندازی سفرهای زیارتی و سیاحتی از فرودگاه شاهرود