مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:202023-10-10اقتصادي

رجیستری آیفون 14، شدنی یا نشدنی؟ - توضیحات رییس سازمان استاندارد


«مهدی اسلام پناه» رییس سازمان استاندارد ایران گفت: تلفن همراه مشمول استانداردهای اجباری نیست و رجیستری هرگونه تلفن همراهی که وارد می شود مشمول سیاست های کشور و تشخیص آن با وزارتخانه تخصصی است.

- جی پلاس؛ رییس سازمان استاندارد ایران گفت: رجیستری هر گونه تلفن همراه وارداتی اعم از آیفون 14 به تشخیص دستگاه تخصصی است و نقل قول هایی از بنده در خصوص رجیستری تکذیب می شود.

مهدی اسلام پناه امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلفن همراه مشمول استانداردهای اجباری نیست و رجیستری هرگونه تلفن همراهی که وارد می شود مشمول سیاست های کشور و تشخیص آن با وزارتخانه تخصصی است.

وی افزود: گوشی های که در بازار داریم با برندهای مختلف استانداردهای مربوطه را دارند که با زیست بوم فناورانه کشور باید انطباق داشته باشد و این امر در حوزه تشخیص دستگاه های تخصصی است.

طبق گزارش ایرنا، پیش از این رییس سازمان استاندارد امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران گفته بود: آیفون 14 رجیستری خواهد شد و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات این موضوع را انجام می دهد و در آینده این اتفاق می افتاد.

آیفون 14 رجیستر نمی شود سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: مطابق ابلاغیه ای که پیش از این صادر شده بود، گوشی آیفون 14 رجیستر نمی شود و طرح جمع آوری آن ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رجیستری آیفون 14، شدنی یا نشدنی؟ - توضیحات رییس سازمان استاندارد

رجیستری آیفون 14، شدنی یا نشدنی؟ - توضیحات رییس سازمان استاندارد