مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-05سياسي

دستاوردهای باور نکردنی دیگری برای دشمنان در عرصه هواوفضا داریم


دستاوردهای باور نکردنی دیگری برای دشمنان در عرصه های ماهواره ای و هوا و فضا هم داریم که در آینده رونمایی می شوند و موجب حیرت دنیا خواهد شد.

- ایسنا/همدان جانشین وزیر دفاع گفت: دستاوردهای باور نکردنی دیگری برای دشمنان در عرصه های ماهواره ای و هوا و فضا هم داریم که در آینده رونمایی می شوند و موجب حیرت دنیا خواهد شد.

سردار سرتیپ سید مهدی فرحی پنجشنبه 13 مهر در یادواره 150 شهید گرانقدر ارتش شهرستان نهاوند که در محل مصلی شهر نهاوند برگزار شد، اظهار کرد: شهدا برای ما اسوه و چشم و چراغ هستند و راه را به ما نشان می دهند.

شهدا عاشقانه و شجاعانه از همه هستی خود گذشتند و در تاریخ ماندگار شدند و به سعادت رسیدند و با خدا معامله کردند و در جوار رحمت حق قرار گرفتند.

فرحی با بیان اینکه شهدا یاور و کمک کننده هستند و باعث شده اند اقتدار نظام روز به روز بیشتر شود، افزود: شهدا ستارگان درخشانی هستند و به برکت خون این عزیزان بعد از چهار دهه با این همه فشار، تهدید، تحریم و نفوذ و ایجاد مشکل از طرف دشمنان، انقلاب اسلامی پیشرفت های قابل توجهی کرده است.

وی ادامه داد: بیش از 40 هزار مستشار آمریکایی و خارجی در قبل از انقلاب در صنایع دفاعی و نظامی ما حضور داشتند و همه کاره بودند و به فرماندهان ما دستور می دادند و شرایط حقارت باری را رقم زده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای باور نکردنی دیگری برای دشمنان در عرصه هواوفضا داریم

دستاوردهای باور نکردنی دیگری برای دشمنان در عرصه هواوفضا داریم