مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:002023-09-27بين الملل

هدف رزمایش های چین مقابله با «گستاخی» جدایی طلبان تایوان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، دولت چین روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد رزمایش های نظامی اخیر ارتش این کشور در نزدیکی جزیره تایوان با هدف مقابله با «گستاخی» نیرو های تجزیه طلب در تایوان برگزار شدند.

- هدف رزمایش های چین مقابله با گستاخی جدایی طلبان تایوان است پس از افزایش تحرکات نظامی و رزمایش های تایوان، دولت چین اعلام کرد که هدف از رزمایش های نظامی و پی درپی ارتش چین در نزدیکی تایوان، مقابله با گستاخی جدایی طلبان تایوان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از رویترز، دولت چین روز چهارشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد رزمایش های نظامی اخیر ارتش این کشور در نزدیکی جزیره تایوان با هدف مقابله با گستاخی نیرو های تجزیه طلب در تایوان برگزار شدند.

اشاره این بیانیه به افزایش تحرکات نظامی منطقه تایوان و انجام رزمایش های نظامی هم زمان با افزایش تنش ها بین چین و تایوان است.

وزارت دفاع منطقه تایوان شنبه گذشته اعلام کرد افزایش تناوب فعالیت های نظامی اخیر چین در اطراف تایوان، خطر از کنترل خارج شدن اوضاع و ایجاد درگیری تصادفی را افزایش داده است.

وزارت منطقه تایوان مدعی شد که در دو هفته گذشته ده ها جنگنده، پهپاد، بمب افکن و هواپیما های دیگر و همچنین کشتی های جنگی و ناو چینی شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف رزمایش های چین مقابله با «گستاخی» جدایی طلبان تایوان است

هدف رزمایش های چین مقابله با «گستاخی» جدایی طلبان تایوان است