مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:012023-10-14سياسي

رییس جمهور: احیای واحدهای تولیدی راکد کشور وارد کانال 5 هزار شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله سید ابراهیم رییسی  شامگاه جمعه و در پایان سفر دو روزه به استان فارس در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: توفیق حضور دو روزه به استان فارس را داشتیم و موفق به بررسی مصوبات دور اول سفر به این استان شدیم.

رییس جمهور افزود: در این سفر دیداری با فعالان اقتصادی داشتیم، نشست هایی هم با مسئولان و مدیران استان و فعالان عرصه تولید و کارآفرینی برگزار شد، دیدار های مردمی در این دور از سفر نیز در شهر شیراز و رستم انجام شد.

آیت الله رییسی گفت: تمایل داشتم به همه شهر های فارس سفر کنم که طبیعتا باتوجه به تعدد بالای شهرستان های استان، این مهم مقدور نبود.

وی خاطرنشان کرد: در دور دوم سفر به فارس نخستین موضوعی که در دستور کار قرار گرفت، بررسی مصوبات دور اول سفر بود کا با بررسی های انجام شده مشخص شد بیش از 85 درصد از مصوبات سفر دور اول به این استان اجرایی شده و 15 درصد باقی مانده در دست اقدام است.

وی افزود: در حوزه صنعت و معدن، کشاورزی، انرژی، راه های مواصلاتی و سلامت کارهای قابل توجهی در استان انجام شده که قابل تقدیر است.

آزادراه اصفهان شیراز تا بوشهر ادامه خواهد داشت رییس جمهور در ادامه گفت: از کارهای قابل توجه در استان فارس پروژه آزادراه اصفهان شیراز بود که تا بوشهر ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: احیای واحدهای تولیدی راکد کشور وارد کانال 5 هزار شده است

رییس جمهور: احیای واحدهای تولیدی راکد کشور وارد کانال 5 هزار شده است