مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 22:402023-09-26سياسي

سرلشکر باقری: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری جوانان است


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با تبریک روز سرباز، هفته دفاع مقدس را یادآور هشت سال فداکاری و ایثارگری جوانان برومند ایران اسلامی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی روز سرباز را گرامی داشت.

متن پیام سرلشکر باقری به شرح ذیل است: با عرض سلام و ارادت خالصانه به پیشگاه مقدس و با عظمت حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و درود به روح مطهر و پرفتوح حضرت امام خمینی (ره) و ارواح طیبه شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت، امنیت و سلامت، هفته دفاع مقدس که نشان دهنده هشت سال فداکاری و ایثارگری جوانان برومند ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (رحمت الله علیه) است را به همه رزمندگان به ویژه سربازان وظیفه که با حضور مؤثر و تاریخ ساز خود ایثار و شهادت را بنیان نهادند، تبریک عرض می نمایم.

اینجانب با افتخار برخود لازم می دانم، روز پنجم هفته دفاع مقدس که مصادف با چهارم مهر ماه و روز سرباز می باشد را به تمامی همرزمان سربازم و خانواده های معظم شهدا و جانبازان عزیز سرباز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند منان مسئلت نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری جوانان است

سرلشکر باقری: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری جوانان است