مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-03اجتماعي

گاوبانکی فصل سمفونی عاشقانه مرال ها


جنگل های کی نوا این روزها میزبان مرال ها هستند، مرال ها که عاشق می شوند و فرشتگان جنگل از عشق آنها محافظت می کنند، محیط بانان کی نوا که برای فرشته بودن تنها دو بال کم دارند سال هاست شش دانگ حواس شان به روزهای 15 شهریور تا 15 مهر است.

- ایسنا/مازندران جنگل های "کی نوا" این روزها میزبان مرال ها هستند، مرال ها که عاشق می شوند و فرشتگان جنگل از عشق آنها محافظت می کنند، محیط بانان کی نوا که برای فرشته بودن تنها دو بال کم دارند سال هاست شش دانگ حواس شان به روزهای 15 شهریور تا 15 مهر است.

در این 30 روز جنگل و مرتع فضای امن و مقدس حیات وحش می شود و آوای بکر مرال ها پیام می دهد که طبیعت و نسل آدمی همچنان دست بر دوش هم، دوست و یگانه اند.

برای تماشای گاوبانکی (بانک: بانگ) بعد از هماهنگی با اداره کل محیط زیست و یگان حفاظت استان، به همراه مسلم آهنگری فرمانده یگان حفاظت محیط زیست مازندران راهی روستای پیت نو در هزارجریب بهشهر ؛ و از آنجا مهمان محیط بانی کی نوا می شویم.

در طول مسیر از میان جنگل های انبوه و مراتع نیمه سبزی که تن به زردی پاییز داده اند عبور می کنیم، صدای مرال ها مثل راهنمایان طبیعی قدم به قدم ما را به محیط بانی نزدیک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گاوبانکی فصل سمفونی عاشقانه مرال ها

گاوبانکی فصل سمفونی عاشقانه مرال ها