مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-22سياسي

پاسخ به شبهه ای که خودش دستاویز شبهه افکنی شد


این روزها کلیپی از سخنان زیاد نخاله در مورد شیعه توسط برخی چهره ها همچون یاشار سلطانی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن اینگونه نمایانده می شود که گویی دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین به نفی تشیع پرداخته است.

- این روزها کلیپی از سخنان زیاد نخاله در مورد شیعه توسط برخی چهره ها همچون یاشار سلطانی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن اینگونه نمایانده می شود که گویی دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین به نفی تشیع پرداخته است.

حقیقت ماجرا اما چیست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین مهدی مسائلی کارشناس مسائل دینی در یادداشتی نوشت: هر وقت اسراییل در فلسطین جنایت تازه می آفریند، عده ای یادشان می افتد که باید بر سُنی بودن فلسطینی ها تأکید کنند.

اخیرا نیز فیلمی از آقای زیاد نَخاله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین دست به دست می شود که وی در مصاحبه با شبکه الجزیره بر سُنی بودن این حرکت تأکید می کند و می گوید: در قوانین و اساسنامه ی ما آمده است که جهاد اسلامی، حرکتی اسلامی و سنی است و اعضای جهاد اسلامی این گونه هستند.

اگر کسی می خواهد شیعه باشد، باشد ولی در نزد ما این موضوع نیست.

این صحبت ها به گونه ای تقطیع و ترجمه شده است که گویا آقای نخاله می خواهد به نفی تشیع بپردازد و آن را امری مذموم می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ به شبهه ای که خودش دستاویز شبهه افکنی شد

پاسخ به شبهه ای که خودش دستاویز شبهه افکنی شد