مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:502023-10-01اقتصادي

رایزنان بازرگانی ایران برای شناسایی بازارهای صادراتی خرما تلاش کنند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: شناسایی بازارهای صادراتی برای عرضه خرما یکی از ماموریت های مهم رایزنان بازرگانی ایران است که باید به صورت ویژه دنبال شود.

- ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: شناسایی بازارهای صادراتی برای عرضه خرما یکی از ماموریت های مهم رایزنان بازرگانی ایران است که باید به صورت ویژه دنبال شود.

علی باستین روز یکشنبه در نشست با رایزنان بازرگانی ایران در کشورهای مختلف گفت: در استان بوشهر ظرفیت زیادی برای تولید خرما وجود دارد که به تناسب این ظرفیت باید بازار فروش و صادرات مناسب برای این محصول فراهم شد.

وی بیان کرد: بوشهر یکی از 6 استان خرماخیز کشور است که میز ملی خرمای استان بوشهر حل مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان به صورت اولویت دنبال می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر تصریح کرد: از خرما تولیدی استان بوشهر 20 درصد آن به میزان 30 هزار تن و بیش از 90 درصد تولید میگو پرورشی استان به خارج کشور صادر می ‎ شود.

باستین با تاکید بر ضرورت توسعه صادرات محصولات تولیدی استان بوشهر اظهارکرد: با برنامه ریزی انجام شده شرایطی فراهم شده تا صادرات محصولات این استان روند افزایش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنان بازرگانی ایران برای شناسایی بازارهای صادراتی خرما تلاش کنند

رایزنان بازرگانی ایران برای شناسایی بازارهای صادراتی خرما تلاش کنند