مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 23:152023-09-27سياسي

مبارزه با تروریسم نیازمند همفکری پیروان ادیان الهی است


یکی از کشیش های ارتدوکس قبطیان مصر با تأکید بر اینکه پیروان ادیان الهی باید با تهدید تروریسم مبارزه کنند، گفت: این مبارزه نیازمند جمع شدن فرهنگ، - ایسنا/فارس یکی از کشیش های ارتدوکس قبطیان مصر با تأکید بر اینکه پیروان ادیان الهی باید با تهدید تروریسم مبارزه کنند، گفت: این مبارزه نیازمند جمع شدن فرهنگ، فکر و هنر و ادب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، کشیش دومانیوس، از کلیسای ارتدوکس قبطیان مصر امروز، 5 مهرماه در دهمین نشست تخصصی ملی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب در شیراز، با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت پیروان ادیان الهی گفت: ما مسلمانان و مسیحیان و پیروان اهل بیت(ع) همدیگر را دوست داشته و به رغم اختلاف عقیده و جنسیت و .

باید پشت هم ایستاده و با تهدید تروریسم مبارزه کنیم.

البته این مبارزه نیازمند جمع شدن فرهنگ، فکر و هنر و ادب است چرا که تروریسم یک پروژه فکری و یک ارث غیر صحیح و نامشروع است.

وی تأکید کرد: باید با کمک همدیگر افکار صحیح را به جای این افکار ظلمانی منتشر کنیم، همانطور که امام علی(ع) فرمودند دین جز دوست داشتن نیست.

دومانیوس با بیان اینکه تروریست همیشه به فکرهای اشتباه استناد می کند، گفت: کتب مسلمانان مملو از حقوق است، مانند کتاب رساله حقوقی امام سجاد(ع) که 50 حقوق را بیان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با تروریسم نیازمند همفکری پیروان ادیان الهی است

مبارزه با تروریسم نیازمند همفکری پیروان ادیان الهی است