مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-11سياسي

افتتاح نخستین فاز پالایشگاه بنزین در مهر همزمان با سفر ریاست جمهوری


فرماندار شهرستان مهر از افتتاح نخستین فاز پالایشگاه بنزین در این شهرستان همزمان با دومین دور سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس خبر داد.

- افتتاح نخستین فاز پالایشگاه بنزین در "مهر" همزمان با سفر ریاست جمهوری ایسنا/فارس فرماندار شهرستان مهر از افتتاح نخستین فاز پالایشگاه بنزین در این شهرستان همزمان با دومین دور سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس خبر داد.

حمزه محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه در دومین سفر رییس جمهور و هیئت دولت به استان فارس، شهرستان مهر میزبان وزیر نفت خواهد بود، گفت: در این سفر اولین فاز پالایشگاه بنزین در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه پالایشگاه مذکور با سرمایه گذاری 30 هزار و 790 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی مورد بهره برداری قرار می گیرد، افزود: این پالایشگاه روزانه 20 هزار بشکه نفت سفید، نفت گاز و ال پی جی را تولید می کند.

محمدی از اشتغالزایی 800 نفر در این پالایشگاه خبر داد و گفت: با راه اندازی این پالایشگاه 200 نفر به طور مستقیم و 600 نفر به طور غیرمستقیم اشتغال زایی خواهد شد.

فرماندار شهرستان مهر در پایان با بیان اینکه تجهیزات این پالایشگاه تماماً تولید ایران است، تصریح کرد: تولید این پالایشگاه، بنزین یورو 4 است که سومین پالایشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نخستین فاز پالایشگاه بنزین در مهر همزمان با سفر ریاست جمهوری

افتتاح نخستین فاز پالایشگاه بنزین در مهر همزمان با سفر ریاست جمهوری