مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 16:252023-10-07اجتماعي

19 درصد مدارس کشور نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، آیین نکوداشت خیر نیک اندیش زنده یاد اختر صدوقی و بهره برداری از مدرسه 6 کلاسه برکت زنده یاد اختر صدوقی ظهر امروز همزمان با روز روستا و عشایر و هفته فرهنگی شهرستان دماوند با حضور خان محمدی معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در روستای گرمابسرد برگزار شد.

در این آیین، عباس زارع مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز استان تهران، مجید پیروزان مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران، طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، موسوی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان دماوند و مهندسین اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، کادر مدرسه و اهالی روستای گرمابسرد نیز حضور داشتند.

این مدرسه که در هفته دولت افتتاح شده بود، با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان تهران، زنده یاد اختر صدوقی و با همت والای خدیجه نیزاری رییس شورای بانوان خیرین مدرسه ساز نوسازی کشور و بنیاد برکت احداث شده است.

همچنین این پروژه آموزشی با زیربنای 373 مترمربع و مساحت 883 مترمربع دارای 6 باب کلاس، یک باب اداری و یک باب آزمایشگاه و کارگاه است.

  حمیدرضا خان محمدی، رییس سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور در حاشیه این آیین اظهار کرد: امروز مدرسه ای که در روستای گرمابسرد مورد بهره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

19 درصد مدارس کشور نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند

19 درصد مدارس کشور نیاز به بازسازی و مقاوم سازی دارند