مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 13:252023-09-26سياسي

برگزاری نمایشگاه عکس آتشواره با 400 قطعه عکس خبری


دبیر کمیته عکاسان خبری خانه مطبوعات استان قم گفت: نخستین نمایشگاه عکس تخصصی حوادث با عنوان «نمایشگاه عکس آتشواره» در نگارستان اشراق برگزار می شود.

- ایسنا/قم دبیر کمیته عکاسان خبری خانه مطبوعات استان قم گفت: نخستین نمایشگاه عکس تخصصی حوادث با عنوان نمایشگاه عکس آتشواره در نگارستان اشراق برگزار می شود.

امیر حسامی نژاد در گفت وگویی اظهار کرد: با فراخوانی که در این زمینه از سوی کمیته عکاسان خبری خانه مطبوعات استان قم اعلام شد، حدود 400 قطعه عکس توسط عکاسان خبری این استان به دبیرخانه نمایشگاه مذکور ارسال شد.

وی با اشاره به داوری عکس ها توسط سه نفر از عکاسان باتجربه قمی و راهیابی 40 قطعه عکس به این نمایشگاه افزود: عکس ها در اندازه 50 در70 سانتیمتر از 4 تا 10 مهرماه جاری در معرض دید عموم قرار می گیرند.

دبیر کمیته عکاسان خبری خانه مطبوعات استان قم با بیان اینکه آیین افتتاح این نمایشگاه امروز با حضور مدیران شهری و اهالی رسانه، فرهنگ و هنر در نگارستان اشراق برگزار می شود، گفت: در این نمایشگاه عکس هایی از محمد اخلاقی، احمد ظهرابی، مهدی جعفری، محمد محسن زاده، محمد وحدتی، حسین یار احمدی، عباس منجمی گیلانی و امیر حسامی نژاد به نمایش گذاشته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه عکس آتشواره با 400 قطعه عکس خبری

برگزاری نمایشگاه عکس آتشواره با 400 قطعه عکس خبری