مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-18دانش

فراخوان جذب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مهارت یار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد حسن پور، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان بیان کرد: این طرح توسط معاونت علوم تربیتی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی، - رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان از فراخوان جذب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مهارت یار خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد حسن پور، رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان بیان کرد: این طرح توسط معاونت علوم تربیتی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد.

وی افزود: در این طرح دانشجویان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی که مسلط به یک یا چند مهارت هستند می توانند با ورود به سایت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به نشانی:https://bpj.

iau.

ir/ جهت ثبت نام و بارگذاری مدارک لازم اقدام  نمایند.

دبیر هیات امنای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان ارتقاء نظام تعاملی استاد دانشجو، ارتقای کیفیت آموزش های مهارتی، شناسایی و سرمایه گذاری در حوزه نیروی انسانی مستعد، تربیت استاد ماهر، افزایش سطح توانمندی های مهارتی دانشجویان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مهارت یار

فراخوان جذب دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه مهارت یار