مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:352023-10-01سياسي

برپایی نمایشگاه دستاوردهای طرح شهید احمدی روشن در یزد


نمایشگاه دستاوردهای هفتمین دوره طرح شهید احمدی روشن با حضور معاونین استاندار یزد و مسئولان بنیاد نخبگان در یزد گشایش یافت.

- ایسنا/یزد نمایشگاه دستاوردهای هفتمین دوره طرح شهید احمدی روشن با حضور معاونین استاندار یزد و مسئولان بنیاد نخبگان در یزد گشایش یافت.

در این نمایشگاه یک روزه که صبح امروز یکشنبه نهم مهرماه با حضور محمدعلی شاه حسینی معاون اقتصادی و محمدحسین پارساییان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد و دیگر مسئولان در محل بنیاد نخبگان یزد گشایش یافت و تا ساعت هشت امشب دایر خواهد بود، 37 طرح دانش بنیان در قالب هسته های مسئله محور برای حل مسائل استان ارائه شده است.

این طرح ها در حوزه های مختلف فنی و مهندسی و علوم انسانی وحوزه های مدیریتی در سه سطح ارائه شده است که طرح های سطح یک و دو دارای حامی مالی اعم از صنعت و سازمانها هستند ولی طرح های سطح سه از سوی بنیاد ملی نخبگان حمایت می شود.

دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه براساس مسائل مورد نیاز احصا شده در استان و بعضاً به درخواست سازمان ها و نهادها و برخی مشخص شده از سوی بنیاد ملی نخبگان طی مدت 9 ماه بدست آمده و در معرض نمایش قرار گرفته است.

تمام طرح های ارائه شده در این نمایشگاه به نحوی مورد حمایت بنیاد نخبگان قرار گرفته و برای تیم های مذکور دارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه دستاوردهای طرح شهید احمدی روشن در یزد

برپایی نمایشگاه دستاوردهای طرح شهید احمدی روشن در یزد