مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:162023-10-21اقتصادي

مدیرعامل شرکت مخابرات: شاهراه های پرسرعت اینترنت منازل و کسب وکارها ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید سلطانی صبح امروز در آیین بهره برداری از مرحله نخست نهضت جهادی فیبر نوری شرکت مخابرات ایران در سالن شهید مردانی استانداری چهارمحال و بختیاری، گفت: طرح توسعه فیبر نوری پیرو سیاست های دولت سیزدهم مبنی بر توسعه زیرساخت ها با شدت و سرعت بیشتری از خرداد ماه سال گذشته آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات با بیان اینکه توسعه فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری پیشرفت خوبی داشته است، خاطرنشان کرد: روند رو به رشد توسعه فیبر نوری حاصل فعالیت جهادی مدیران و دستگاه ها در این طرح نهضتی بوده است و باعث شده با وجود همه مشکلات و کمبودها، طرح پیشرفت خوبی داشته باشد.

وی ادامه داد: توسعه فیبر نوری، توسعه زیرساخت های اقتصاد دیجیتال است که لازمه آن همت، هوشیاری، سرعت عمل و ابتکار است تا با جدیت و با استفاده از داشته ها به سمت آینده روشن حرکت کنیم.

سلطانی با اشاره به اینکه اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص رشد خوبی نداشته است، تصریح کرد: برای اینکه سیاست اقتصاد بدون نفت را دنبال کنیم باید به سمت توسعه اقتصاد دیجیتال حرکت کنیم و اقتصاد مردمی را محقق کنیم.

وی با اشاره به وضع موجود حوزه دیجیتال در کشور، اظهار داشت: سیاست گذاری آمیخته با مالکیت و تصدی گری، تفکر مکانیک، اقتصاد ناتراز، صنعت سنتی و منسوخ و کاربردها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل شرکت مخابرات: شاهراه های پرسرعت اینترنت منازل و کسب وکارها ایجاد می شود

مدیرعامل شرکت مخابرات: شاهراه های پرسرعت اینترنت منازل و کسب وکارها ایجاد می شود