مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 02:102023-09-24دانش

شرایط تحصیل در دوره دکتری دانشگاه شریف چیست؟


بر اساس آیین نامه قوانین و مقررات تحصیل دانشجویان دوره دکتری دانشگاه صنعتی شریف، تحصیل همزمان دانشجو در دو رشته و امکان تغییر رشته پذیرفته شدگان دکتری این دانشگاه ممنوع است.

- بر اساس آیین نامه قوانین و مقررات تحصیل دانشجویان دوره دکتری دانشگاه صنعتی شریف، تحصیل همزمان دانشجو در دو رشته و امکان تغییر رشته پذیرفته شدگان دکتری این دانشگاه ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دانشگاه شریف اعلام کرده است که هدف از ایجاد دوره دکتری، تربیت افرادی است که با احاطه به آثار علمی در یک رشته خاص و آشنا شدن با روش هـای پیشـرفته تحقیـق و دسـتیابی بـه جدیـدترین مبـانی آموزش و پژوهش، بتوانند بـا نـوآوری در زمینـه های علمـی، در رفـع نیازهـای کشـور و گسترش مرزهای دانش، در رشته تخصصی خـود، مـؤثر بـوده و بـه تازه هـایی در جهـان دانش و فناوری دست یابند.

محور اصلی فعالیت های دوره دکتری، پژوهش و کسب تبحر در یک رشته خـاص علمی است.

از این رو، آموزش وسـیله برطـرف کـردن کاسـتی های علمـی – تخصصـی دانشجویان این دوره و آشنا نمودن آنها با مرزهای دانش در رشته مورد نظر است، تـا راه را برای وصول به اهداف دوره هموار سازد.

دوره دکتری دارای دو بخش آموزشی، شـامل گذرانـدن درس های مـورد نیاز، و پژوهشی، جهت انتخاب موضوع رساله، انجام تحقیقات و تدوین رساله دکتری اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط تحصیل در دوره دکتری دانشگاه شریف چیست؟

شرایط تحصیل در دوره دکتری دانشگاه شریف چیست؟