مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-01اقتصادي

مسیل خیابان 12 محرم جنوبی شهرکرد تکمیل شد


سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: مسیل خیابان 12 محرم جنوبی تکمیل شده و در زمان بارش ها قابل استفاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید احمدی گفت: در راستای هدایت آب های سطحی و نزولات آسمانی ساخت پنج مسیل در دستور کار سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد قرار گرفت که دیواره سازی مسیل بلوار فرهنگ با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد تومان به صورت 100 درصد اجرا و تنها نرده گذاری و دال گذاری آن باقی مانده است.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه 70 درصد مسیل 15 خرداد تکمیل شده است، افزود: در راستای اجرای مسیل کمربندی 15 خرداد در سال گذشته 2 میلیارد تومان اعتبار و در سال جاری 3 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه 50 درصد مسیل الوند و بلوار جهاد نیز تکمیل شده است، اضافه کرد: برای این پروژه در سال گذشته 500 میلیون تومان اعتبار و امسال 2 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

احمدی در ادامه از تکمیل مسیل خبابان 12 محرم جنوبی به صورت کامل انجام شده است، خاطرنشان کرد: اعتبار این پروژه در سال گذشته 2 میلیارد تومان و طی امسال یک میلیارد تومان بوده است و مسیل های تکمیل شده در زمان بارش قابل استفاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیل خیابان 12 محرم جنوبی شهرکرد تکمیل شد

مسیل خیابان 12 محرم جنوبی شهرکرد تکمیل شد