مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:352023-10-18بين الملل

چراغ سبز اروپا به رژیم صهیونیستی برای تداوم جنایت علیه فلسطین


سران اتحادیه اروپا در حالی نشست فوق العاده روز سه شنبه خود را درباره تحولات فلسطین به پایان بردند که جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در غزه را نه یک جنایت ضدبشری بلکه صرفا مغایر با قوانین انسان دوستانه بین المللی خواندند.

- سران اتحادیه اروپا در حالی نشست فوق العاده روز سه شنبه خود را درباره تحولات فلسطین به پایان بردند که جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها در غزه را نه یک جنایت ضدبشری بلکه صرفا مغایر با قوانین انسان دوستانه بین المللی خواندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شارل میشل، رییس شورای اروپا در راستای تاکید بر حمایت اروپایی ها از رژیم صهیونیستی اظهار کرد، هدف از برگزاری نشست فوق العاده روز سه شنبه سران اتحادیه اروپا ارائه فرصتی برای ایجاد وحدت و انسجام در موضع آنها نسبت به بحران در اراضی اشغالی و تاکید مجدد آنها بر پشتیبانی کردن از آنچه که او حق اسراییل برای دفاع در ضمن احترام به حدود قوانین بشردوستانه بین المللی خواند بوده است.

این مقام ارشد اروپایی در ادامه اظهاراتش که نشان از اهمیت صرف اتحادیه اروپا به حمایت از صهیونیستها و انفعال نشان دادن نسبت به جنایات آنها دارد گفت، محاصره رژیم صهیونیستی علیه غزه با قطع جریان های برق، آب و دیگر زیرساخت های اساسی این منطقه صرفا با قوانین بشردوستانه بین المللی هم راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز اروپا به رژیم صهیونیستی برای تداوم جنایت علیه فلسطین

چراغ سبز اروپا به رژیم صهیونیستی برای تداوم جنایت علیه فلسطین