مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-22اجتماعي

ریشه کنی گیاه مهاجم سنبل آبی به مشارکت اجتماعی نیاز دارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه جمع آوری گیاه مهاجم سنبل آبی به تنهایی توسط محیط زیست امکان پذیر نیست، تاکید کرد: مشارکت اجتماعی و همکاری تمام ارگان ها و دستگاه ها برای ریشه کنی سنبل آبی نیاز است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با بیان اینکه جمع آوری گیاه مهاجم سنبل آبی به تنهایی توسط محیط زیست امکان پذیر نیست، تاکید کرد: مشارکت اجتماعی و همکاری تمام ارگان ها و دستگاه ها برای ریشه کنی سنبل آبی نیاز است.

حمزه عشوری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تاکید سازمان حفاظت محیط زیست در استفاده از ظرفیت جوامع محلی جهت جمع آوری گیاه مهاجم سنبل آبی در تالاب های گیلان است، اظهار کرد: باید از ظرفیت و مشارکت مردم با یک برنامه زمان بندی شده در حوزه های مختلف تالاب ها استفاده کنیم.

وی افزود: جامعه هدفی که می تواند به محیط زیست کمک کند محدود است، ما نمی توانیم از کسانی که در زمینه تالاب کار نکرده اند، استفاده کنیم؛ این مهم خطرات خاص خود را دارد و باید کسانی که سال ها زندگی خودشان را برای تالاب گذاشته اند و آشنایی کامل دارند، در این زمینه مشارکت داشته باشند.

عشوری با بیان اینکه این مهم تنها وظیفه سازمان و اداره کل حفاظت محیط زیست نیست، تصریح کرد: طبق قانون کمک به احیای تالاب وظیفه عمومی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریشه کنی گیاه مهاجم سنبل آبی به مشارکت اجتماعی نیاز دارد

ریشه کنی گیاه مهاجم سنبل آبی به مشارکت اجتماعی نیاز دارد