مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:452023-09-30ورزشي

پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج گلستان با رمز یا رسول الله آغاز شد


پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان گلستان به همت سازمان فضای مجازی بسیج سپاه نینوا دقایقی پیش با رمز «یا رسول الله» آغاز به کار کرد.

- پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج گلستان با رمز "یا رسول الله" آغاز شد ایسنا/گلستان پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان گلستان به همت سازمان فضای مجازی بسیج سپاه نینوا دقایقی پیش با رمز یا رسول الله آغاز به کار کرد.

صبح امروز 8 مهر و در آیینی رسمی در حسینیه عاشقان ثارالله (ع) با حضور سردار سید موسی حسینی جانشین سپاه نینوا، دکتر سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، مدیران رسانه ها و خبرگزاری ها، فعالان حوزه فضای مجازی و بسیجیان خلاق و پویای استان گلستان، رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان گلستان برای پنجمین دوره کار خود را آغاز کرد.

این رویداد در سه بخش بازی های ویژه تلفن همراه، نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و پویانمایی برگزار می شود که در هر بخش نیز موضوعات ویژه ای از جمله ایثار و شهادت، گردشگری، وحدت و همدلی اقوام و مذاهب، جهاد خدمت، قرآن و عترت، سبک زندگی، ورزش و .

در نظر گرفته شده است.

پنجمین دوره این رویداد در گلستان به میزبانی شهرستان گرگان با رمز یا رسول الله و پس از قرائت قرآن کریم توسط معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان افتتاح شد و عملا ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج گلستان با رمز یا رسول الله آغاز شد

پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج گلستان با رمز یا رسول الله آغاز شد