مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:552023-10-09حوادث

کشف 19 قطعه لاشه تیهو در جهرم


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جهرم از دستگیری 2 نفر متخلف شکار به همراه 4 قبضه اسلحه و 19 قطعه لاشه تیهو در مناطق تحت مدیریت این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جهرم از دستگیری 2 نفر متخلف شکار به همراه 4 قبضه اسلحه و 19 قطعه لاشه تیهو در مناطق تحت مدیریت این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست فارس، محدثه همتی امروز، 17 مهرماه با اعلام این خبر گفت: از این دو نفر، 4 قبضه اسلحه و 19 قطعه لاشه پرنده تیهو کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه این اقدامات در گشت و کنترل مناطق محیط زیست با همکاری پلیس اطلاعات انجام شده است، افزود: این افراد برخلاف قوانین و ضوابط محیط زیست اقدام به شکار تعداد 19 قطعه تیهو کرده بودند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جهرم ادامه داد: از این متخلفین دو قبضه اسلحه شکاری سوزنی و دو قبضه اسلحه PCP و 10 فشنگ کشف شد.

همتی با بیان اینکه متخلفین دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تخلف، به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شده اند، افزود: متأسفانه شاهد صید پرندگانی مانند کبک و تیهو به صورت دست جمعی هستیم.

وی در پایان گفت: از همه دوستداران طبیعت درخواست می کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به اطلاع ادارات محیط زیست شهرستان و محیط بانی ها برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 19 قطعه لاشه تیهو در جهرم

کشف 19 قطعه لاشه تیهو در جهرم