مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:102023-09-23سياسي

بازخوانی خاطرات هشت سال دفاع مقدس در کرمانشاه


31 شهریور 1359 جنگ تحمیلی با یورش صدامیان به خاک کشورمان آغاز شد.

جنگی که هشت سال به درازا کشید و در این سالها مردم ایران با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده، - ایسنا/کرمانشاه 31 شهریور 1359 جنگ تحمیلی با یورش صدامیان به خاک کشورمان آغاز شد.

جنگی که هشت سال به درازا کشید و در این سالها مردم ایران با تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده، جانانه از آب و خاکشان دفاع کردند.

کرمانشاهیان که بواسطه هم مرز بودن با کشور عراق، بیشتر از مردمان بسیاری از شهرها آماج حملات موشکی و بمباران رژیم بعث صدام بودند، در این سالها با تقدیم 9800 شهید و قریب 23 هزار جانباز و 1800 آزاده، دین خود را به خوبی به نظام جمهوری اسلام ایران ادا کردند.

روزهای دفاع مقدس پر از خاطرات تلخ و شیرینی است که در این روزها که به نام هفته دفاع مقدس مزین شده، در گفت و گو با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه به مرور برخی از آنها و نقش مردم کرمانشاه در سالهای دفاع مقدس پرداختیم.

سردار بهروز خوشبخت در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس در حراست و پاسداری از کیان ایران اسلامی، گفت: مردم این استان در طول هشت سال دفاع مقدس با جان و مال خود در برابر دشمن بعثی سینه سپر کردند و کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی خاطرات هشت سال دفاع مقدس در کرمانشاه

بازخوانی خاطرات هشت سال دفاع مقدس در کرمانشاه