مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-05اجتماعي

افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی کودکان در جنوب غرب پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد خسروی با اشاره به افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی کودکان در جنوب غرب پایتخت اظهار کرد: احداث این بیمارستان مجهز از سال 98 با همکاری مدیریت شهری منطقه در زمینی به وسعت 5 هکتار توسط یکی از افراد خیر و نیکوکار .

- شهردار منطقه 18 پایتخت گفت:بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان حکیم، روز جمعه چهاردهم مهرماه باحضور رییس جمهور افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد خسروی با اشاره به افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی کودکان در جنوب غرب پایتخت اظهار کرد: احداث این بیمارستان مجهز از سال 98 با همکاری مدیریت شهری منطقه در زمینی به وسعت 5 هکتار توسط یکی از افراد خیر و نیکوکار آغاز و تا سال گذشته ادامه داشت، طی مراسمی با حضور آیت الله رییسی، ریاست جمهور در اختیار شهروندان این بخش از پایتخت و مناطق همجوار قرار می گیرد.

وی ادامه داد: بیمارستان تخصصی کودکان حکیم با دارا بودن تعداد 266 تختخواب و بخش های تخصصی، جراحی، اورژانس، بستری، تفرجگاه کودکان، سالن همایشات و.

یکی از مجهزترین بیمارستان های احداث شده پس از انقلاب بوده که ضمن کاهش فاصله طبقاتی مناطق شمالی و جنوبی، تحول شگرفی را در رشد سرانه های بهداشت و درمان این بخش از پایتخت ایجاد خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی کودکان در جنوب غرب پایتخت

افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی کودکان در جنوب غرب پایتخت