مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 21:202023-10-21حوادث

اطفاء حریق در راسته آهن فروشان همدان


یک فقره آتش سوزی در ظهر و دومین مورد خطرناک عصر امروز، 29 مهر در راسته آهن فروشان واقع در پیاده راه اکباتان همدان اتفاق افتاد که با تلاش ماموران سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی اطفاء شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان، در ساعت 12:15 ظهر امروز -شنبه 29 مهر- طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی همدان حریق یک باب مغازه آهنگری واقع در راسته آهن فروشان پیاده راه اکباتان اطلاع رسانی شد.

با دریافت این گزارش بلافاصله یک اکیپ عملیاتی از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شدند و حریق را در لحظات اولیه اطفاء کردند و مانع از سرایت حریق به مغازه های مجاور شدند.

عکس از نخستین حادثه آتش سوزی ساعت 17:53 عصر امروز مجددا یک مورد حادثه آتش سوزی در مغازه لاستیک بری در راسته آهن فروشان پیاده راه اکباتان به سامانه 125 آتش نشانی همدان گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شدند و پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک مغازه بزرگ لاستیک بری دچار حریق شده و به مغازه مجاور هم سرایت کرده است و احتمال گسترش حریق از هر دو طرف مغازه وجود داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اطفاء حریق در راسته آهن فروشان همدان

اطفاء حریق در راسته آهن فروشان همدان